Elias Hj Idris
MELAYU MERDEKA!




Melayu dalam PH dah lumpuh satu badan kena major stroke... Melayu luar PH pula kena minor stroke... lumpuh sebelah badan!

Dua-dua sedang lumpuh tak boleh buat apa-apa walaupun mereka nampak segala kejahatan DAP-Mahathir kerana kedua-duanya tak berupaya berbuat apa-apa selain daripada cuba buat bising, tetapi suara mereka tersekat hanya di anak tekak... tak boleh didengar oleh sesiapa pun melainkan diri sendiri sahaja.

Bangsa Melayu sedang dilumpuhkan dari luar dan dalam PH... musuh sedang berbondong-bondong  menyerbu ke kubu-kubu pertahanan Melayu yang sudah roboh dek kebodohan dan kebebalan bangsa Melayu itu sendiri.

Mereka sedang membunuh Melayu itu biar yang ada di luar mahupun di dalam PH.... Kita sedang disembelih satu per satu tanpa kita sedari!

Mereka yang ada dalam PH diumpankan dengan harta, pangkat dan hiburan... yang di luar PH disibukkan dengan isu-isu yang sensitif dan menyakitkan hati.... Kedua-duanya dilalaikan dengan helah dan tipu muslihat jahat para "penjajah" DAP.

Dalam mabuk di antara harta, pangkat serta hiburan... dan celaru serta marah dengan pelbagai isu sensitif yang melanda umat Melayu Islam, DAP dengan halus dan senyap-senyap melaksanakan segala perancangan dan agenda jahatnya "menjajah" Malaysia dengan idea 'Malaysia Baru'nya yang serba haru-biru.

Syarikat-syarikat milik GLC (Melayu) yang menguntungkan sedang dilelong murah-murah kepada  tali barut, kroni dan anak-beranak DAP bagi tujuan melumpuhkan sumber ekonomi Melayu!

Isu demi isu dicipta untuk melihat respon orang Melayu terhadap setiap isu. Ia dibuat semata-mata untuk mengkaji dan mencari kelemahan dan kekuatan orang Melayu dalam setiap isu yang ditimbulkan sebelum satu "serangan besar-besaran" dibuat bagi melumpuh dan membunuh orang Melayu baik dari segi fizikal mahupun mental.

Mereka sudah menguasai semua tempat strategik negara; hanya menunggu masa yang sesuai untuk melaksanakan "penghapusan" kaum Melayu secara besar-besaran baik yang ada dalam PH mahupun di luar PH.

Jangan lupa Duta Besar Malaysia ke Negara China adalah daripada DAP. Mustahil DAP melantik orangnya sendiri tanpa muslihat dan perancangan rapi?

Orang DAP yang dilantik menjadi Duta Besar ke China sudah ditugaskan untuk mengumpulkan sebanyak mungkin orang Cina dari Tanah Besar China untuk menjadi wargnegara secara haram di negara ini demi memastikan DAP akan terus menguasai kerajaan sampaibila-bila.

Kalau DAP berjaya membawa masuk 100 ribu orang dari Negara China setiap bulan dan mendaftarkan mereka sebagai warganegara yang layak mengundi dalam masa 5 tahun saja akan ada tambahan sekurang-kurangnya 6 juta orang Cina mampu menaikkan bilangan orang Cina daripada jumlah 6 juta penduduk yang ada sekarang kepada 12 juta penduduk di seluruh Malaysia yang mampu membolehkan DAP-PH menang lagi dlm PRU-15 dengan Majoriti 2/3. DAP pada masa itu akan menguasai kerajaan dengan lebih separuh daripada kerusi parlimen kerajaan PHdipegang oleh DAP!

'Sayonara' Tanah Melayu; welcome SINGAPURA 2.0 in the making.

Masih tidak percaya yang negara ini sedang dijajah oleh DAP? Silakan orang Melayu terus tidur lena sampai mampusss....

* MERDEKA? Tiada merdeka selagi DAP masih menguasai segala urat nadi kerajaan sekarang ini.*

Kita sekadar menang sorak, tetapi kampung tetap tergadai.... Setelah 440 tahun kita dijajah, hari ini kita masih lagi melawan "penjajah"!


_*ANAK KECIL BERMAIN API*_
1 Response
  1. Anonymous Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.