Elias Hj Idris




Bahaya!
Org2 Melayu Islam benar-benar dalam bahaya besar.
Jika kita memberi parang kepada orang gila, hanya ada dua perkara saja yang akan berlaku; pertama sama ada kita terluka parah atau kita akan terbunuh. Inilah perumpamaan yang akan berlaku jika kita memberi undi kepada PH.

Memberi undi kepada PH hanya akan menyebabkan orang-orang Melayu Islam akan terluka parah atau mati, khususnya untuk prk Semenyih ini.

Dengan pengumuman Mahathir yang mahukan PH mendapat majoriti 2/3 dalam parlimen, agenda Dap semakin hampir kepada sasarannya: peluang uNTUk mengubah Perlembagaan Persekutuan mengikut ideologi Malaysian Malaysia.... Dengan umpanan menghadkan jawatan PM dua penggal atau merendahkan tahap umur pengundi - orang-orang Melayu Islam hanya akan ditipu hidup-hidup. Sasaran sebenarnya adalah Islam, Melayu, dan Raja-raja Melayu.

Dengan Dap yang memegang duit negara, berbillion-bilion bukanlah perkara susah untuk menyuap ahli-ahli parlimen katak puru untuk menyokong segala agenda politiknya itu. Apatah lagi ahli-ahli  parlimen ini amat 'tipis iman' mereka terhadap wang ringgit. Tolong jangan gadaikan masa depan agama, bangsa dan negara ini serta nasib anak cucu dengan undi anda. Percayalah satu undi yang anda beri kpd PH bererti satu langkah ke arah kehancuran negara ini.

Bangsa DaP ini, dENGAn dokongan para pengkhianat Melayu, khasnya calon bakal PM8 (Anwar?), akan merombak habis perlembagaan Persekutuan dan menjadikan Malaysia sebuah negara mengikut ideologi dan acuan bangsa Dap. Dahulu Najib pernah berkata kalau Umno jatuh orang-orang Melayu akan terbangsat di negaranya sendiri. Umno sudah jatuh tersungkur sekarang dan ramalan Najib semakin hampir menjadi realiti; menjadi bangsa yang terbangsat di tanah airnya sendiri - adakah ini yang kita mahukan?

Apakah orang-orang Melayu begitu bodoh, mudah terperangkap dengan jerat bangsa Cina?

Bangsa Dap ini mempunyai strategi 200 tahun untuk menjadikan Malaysia ini milik mereka. Mereka  sudah lama memiliki kuasa ekonomi, ditambah dengan kuasa politik pula sekarang, strategi ini mungkin boleh dipendekkan kepada 60-70 tahun saja. Apabila ditambah dengan pelan 'Greater China' oleh Tanah Besar China, orang-orang Melayu tidak akan memiliki tanah air mereka sendiri dalam 200 tahun lagi. Pelan Greater China adalah jajahan wilayah China yang merangkumi negara China sehingga ke Singapura.

Permulaan kepada pelan Greater China ini adalah pengisytiharan bahawa Laut China Selatan pada keseluruhannya adalah milik China. Dengan terbinanya kubu ketenteraan China di kepulauan Spratly, negara China semakin dekat ke arah langkah menjadikan sebahagian Asia Tenggara sebagai miliknya.

Mungkin ramai yang tidak percaya adanya pelan Greater China ini, tetapi tanda-tanda awal kewujudannya sudah semakin jelas. Sebaik menyedari bahayanya pengluasan hegemoni China inilah Amerika cuba mensabotaj ekonomi China. Pelan Greater China dan pengukuhan dominasi orang-orang Cina dalam politik Malaysia akan menyebabkan orang-orang Melayu Islam hilang tanah air dan menjadi terbangsat di buminya sendiri.

Berpandangan jauhlah duhai orang-orang Melayu, jika tidak mahu bangsamu hilang ditelan arus zaman.


Pelan mereka yang awal:

http://ikanlepu.blogspot.com/2015/04/perkauman-cina.html
About This Website
utusan.com.my
HULU LANGAT 28 Feb. - Pakatan Harapan (PH) mahu lebih ramai…
0 Responses