Elias Hj Idris
Zaleha shared a link to the group: FRIEND OF BN.
1 hr
Altantuya adalah perempuan simpanan Tun Mahathir...๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜

Altantuya hanya digunakan untuk memfitnah DS Najib. Ini adalah berdasarkan kepada keterangan Abdul Razak Baginda, di mana beliau telah memberitahu Mahkamah bahawa beliau mula mengenali Altantuya pada akhir 2004.

Semasa rundingan pembelian Scorpene dimulakan sehingga perjanjian dimuktamatkan, PM Malaysia ialah Tun Mahathir dan Menteri Kewangan juga ialah Tun Mahathir.

Sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan, adalah mustahil Tun Mahathir tidak tahu kos pembelian Scorpene kerana yang akan menyediakan dan meluluskan bajet ialah Kementerian Kewangan.

Tun Mahathir TIDAKLAH BERSIH dari skandal seks. Jika kita renung wajah2 ANAK ANGKAT Tun Mahathir iaitu Melinda Mahathir, Mazhar Mahathir dan Maizura Mahathir, maka didapati bahawa wajah2 mereka adalah SEIRAS dengan wajah2 anak Mahathir yang lain seperti Mirzan, Mokhzani, Mukhriz dan Marina. hairankan ....

Memandangkan Tun Mahathir juga adalah kaki perempuan, maka wujud kemungkinan Tun Mahathir mempunyai skandal dengan Altantuya sehingga menyebabkan Altantuya mengandung....
https://www.malaysia-today.net/…/kisah-sebenar-pembunuhan-…/
Thanks


t.me/Wawasan202
0 Responses