Elias Hj Idris
                                       
                                  Bukan setakat orang biasa, Ibu Pejabat Polis pun sama


**  Isu sebenar di sebalik tindakan ini adalah sebagai manifestasi kebencian yang meluap-luap terhadap institusi diraja (pada warna kuning bulan dan bintang) serta lambang Islam pada simbol bulan-bintang berkenaan. Ini adalah mainan Dap dalam menterjemahkan sikap rasis yang tiada tandingan. Ia amat membahayakan perpaduan kaum sehingga boleh membawa kepada perbalahan.

Agak malang apabila pemimpin Melayu dalam PH sekadar menjadi tunggul kayu dan tunggul mati saja. Sensitivi langsung tiada. Dengan gaji, elauns serta kemudahan yang melampau mereka sekadar melayani kehendak perut dan 'yang di bawah' perut saja.
Lebih teruk apabila KPN pun kata, ia adalah 'kesengajaan' yang jujur! - pengarang.


Makna pasang bendera terbalik dan tukar jalur putih kpd hitam.

Prof. Dr. Rauf Lin, seorang Profesor Anjung USM, pakar mengenai adat resam masyarakat Cina memaklumkan bahawa orang-orang Melayu sekarang perlu bersiap sedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan besar.

Perang perkauman boleh berlaku di Malaysia dalam tempoh masa terdekat.

Warna hitam kepada orang-orang Cina bermakna maut.

Bendera merupakan maruah dan roh satu-satu bangsa dan apabila dipasang terbalik dengan sengaja, ia merupakan simbol dan petunjuk kepada orang-orang Cina supaya bersiap sedia untuk bertindak dan berperang.

Dr. Rauf Lin mengingatkan orang-orang Melayu bahawa jangan setakat seronok dan lawak-lawak dalam YouTube tapi tiada apa-apa persiapan untuk bertindak apabila berlaku sesuatu malapetaka.

Orang-orang Cina sudah bersiap-sedia. Mereka menyusun pelbagai strategi melalui NGOs Cina, termasuk kumpulan kongsi gelap di bawah 9 DRGONS.

http://suarasensasi1.blogspot.com/…/erti-jalur-bendera-dihi…



suarasensasi1.blogspot.com

Image may contain: text
0 Responses