Elias Hj Idris
Neil Armslayer
 ·
The hidden hand tahu lambat laun kegiatannya akan diketahui juga, pertama untuk membiasakan orang ramai (public) ketika dia ingin memunculkan dirinya di khalayak ramai. Oleh itu dia mesti mengkomersilkan dirinya serta 'secret societies' yang diterajuinya (ingat National Treasure?).Dia mesti mempopularkan dirinya terlebih dahulu.The hidden hand perlu menjadikan kehadirannya tidak menimbulkan panik di kalangan manusia, malah diterima dan disambut mungkin ditunggu-tunggu.

Illuminati adalah salah satu daripada secret societies yang dikomersilkan untuk menutup pertubuhan elit peringkat tertinggi sejak modus operandi dajjal laknatullah diketahui gemar mewujudkan beratus-ratus secret societies atau kelompok rahsia yang mempunyai hubungan di antara satu sama lain.

Organisasi Iluminati dikuasai oleh 13 keturunan Yahudi terpilih iaitu Rothschild, Rockefeller, Astor, Collins, DuPont, Freeman, Kennedy, Li, Onassis, Reynolds, Russel, dan Van Duyn.

Kesemua keturunan ini mempunyai peranan masing-masing seperti Rothschild misalnya berperanan dalam penajaan kewangan, keluarga Rockefeller lebih kepada pengaruh politik antarabangsa manakala Collins lebih kepada kesihiran, ilmu hitam dan mistik.

Salah satu daripada 13 keturunan tersebut ada yang mempunyai pertalian langsung dari darah keturunan Raja Namrud, raja yang mencampakkan Nabi Ibrahim a.s ke dalam unggun api besar. Namrud adalah raja dari salasilah keturunan cucu-cicit Ham, anak kepada Nabi Noh a.s.

Fritz Springmeier adalah orang pertama yang mendedahkan salasilah keturunan Illuminati dan bagaimana ia berkembang hingga ke hari ini. Akibat daripada pendedahan beraninya pada 1995, Fritz telah dipenjarakan atas tuduhan palsu (yang direka-reka oleh kerajaan Amerika) merompak bank di Syria, mengedar video lucah dan mengedar dadah. Selain itu, rumahnya telah diserang hendap oleh pasukan FBI tanpa sebab pada 1 Mac 2003.

Pendedahan Fritz tentang keturunan-keturunan Yahudi yang terpilih ini membuktikan ada ''seseorang'' yang mengetahui salasilah keturunan yang panjang sehingga ke zaman Nabi Nuh a.s.

Mengumpul dan menjaga salasilah sesuatu keturunan sejak beribu-ribu tahun dahulu adalah kerja yang sukar kerana manusia berpindah-randah dan beranak pinak dari semasa ke semasa. Namun ia bukanlah kerja sukar jika hal demikian diuruskan oleh ''seseorang'' yang berumur panjang, ribuan tahun.
https://www.youtube.com/watch?v=JYn1Eup2wqM
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=741584779224160&set=t.1045998845&type=3&theater

Sejak ribuan tahun dahulu, pemimpin-pemimpin Freemason amalkan cara hidup Firaun, iaitu berkahwin sesama adik-beradik supaya kuasa pemerintahan hanya berlegar di kalangan keturunan Firaun.
0 Responses