Elias Hj Idris


Adalah dipercayai masih ramai orang yang tercari-cari akan ubat atau suplemen yang mampu merawat dan menyembuhkan penyakit yang dideritai. Lebih-lebih lagi jika menghadapi penyakit kronik dan kritikal - yang amat berbahaya kepada nyawa sendiri dan sukar untuk diubati!

Rawatan moden yang ada pada hari ini cukup banyak menggunakan dadah dan ubat-ubatan yang memberi kesan sampingan kepada tubuh manusia. Demikian halnya dengan corak perubatan melalui pembedahan, terapi radiasi atau kimoterapi yang bukan sahaja berisiko tinggi, tetapi turut melibatkan perbelanjaan yang besar - bagi setiap penyakit yang kritikal.

Perlu diingat, setiap yang terjadi itu pasti ada sebab dan puncanya. Demikian dengan penyakit - di mana ada asas puncanya. Kesannya, ia menimbulkan pelbagai komplikasi dalam tubuh sehingga merebak dan memberi kesan terhadap organ paling luar melalui petanda seperti demam, bisul dsb di mana akhirnya ia menyebabkan ketidak-seimbangan pada struktur tubuh manusia.

Jadi untuk itu kita perkenalkan ABA24 Hablur, iaitu sejenis produk yang mampu mengembalikan keseimbangan sistem tubuh. Ia terhasil berasaskan 'formulasi alamtologi' dengan adunan sumber alam di antara air, garam dan gula.

3 Responses
  1. Kita menumpukan perhatian terhadap kes-kes berat dan kritikal seperti kanser, kencing manis, gout, leukimea, sakit jantung, darah tinggi dsb.

    Belum ada yang gagal setakat ini. Tiap satu kes ada mengalami perubahannya.

    Kami boleh dihubungi melalui telefon 019-232 3752


  2. IBU RISKA Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.

  3. Semalam, satu pesakit kronik - 11 penyakit termasuk hepatitis-B yg dihidap 45thn kata bahan ini drp 'tawas'. Anaknya, seorang guru besar yg beri kursus motivasi di serata ceruk negara yg menyampaikan fitnah ini.
    Sang ayah sdh sihat - ble ketawa n menebas di belakang rumah. Siap tanam pokok yg tak dibuatnya sejak puluhan tahun.
    Si ayah dihalang drp menggunakan ABA24 ini sblm si anak pergi melawat ke ibu pejabat alamtologi di Setapak, KL.
    Si ayah sdh mula sakit kaki n berjalan guna tongkat. Kesan fitnah.