Elias Hj Idris
Watak yang ada pada manusia!

Ibn Saba, pengasas fahaman syiah ini adalah keturunan dari kaum Bani Khazar yang pernah dikurung oleh Zulkarnain, tetapi telah terlepas bebas sejak ribuan tahun lalu. Kaum-kaum inilah juga yang telah menyelinap masuk ke dalam agama Nasara untuk merosakkannya dari dalam - dengan menulis kitab-kitab Injil yang baru serta mewujudkan fahaman mazhab katolik dan protestan.  Mereka jugalah yang menubuhkan illuminati, freemason, zionis, rotary club, sistem demokrasi, PBB, sistem kewangan riba dan beberapa yayasan antarabangsa seperti Rothchild Foundation untuk menguasai pendidikan dan pemikiran masyarakat dunia. Kaedah berlembut, bantuan kemanusiaan, pelaburan ekonomi/teknologi diikuti dengan kekerasan dan tindakan ketenteraan adalah cara mereka menangani sesuatu isu yang berbangkit di seluruh dunia -  mengikut keperluan mereka.

kalau kita semak doktrin zionis, illuminati, peperangan demi peperangan sehingga terbentuk negara haram Israel, dengan matlamat mereka adalah untuk membentuk Israel Raya dengan Baitulmuqadis sebagai pusat pemerintahan Dajjal;  ia dilihat sebagai sudah semakin hampir apabila satu persatu wilayah yang telah dipetakan jatuh ke tangan mereka.(cuba semak peta Israel Raya /The Great Israeli). Dengan jatuhnya Iraq, Tunisia, Libya serta regim Hosni Mubarak yang menandatangi perjanjian Camp David, semuanya dilihat seperti yang mereka rencanakan akan menjadi kenyataan dalam masa lebih awal.. . Tetiba dengan kuasa Allah SWT regim Hosni Mubarak, sahabat itu Israel tumbang di tangan para pejuang dan gerakan Islam Sunni; yang telah membantutkan usaha mereka ditambah pula dengan kekacauan di Syria yang menjadikan puak-puak Bani Khazar@yakjuj-makjuj ini lebih terkejut. Sebab itu mereka mula bersatu secara terbuka membantu regim Bashar yang sebelum ini mereka malu-malu nak mengaku ada kerjasama dengan zionis Israel -  bahkan mereka telah menonjolkan sifat permusuhan untuk mengabui mata umat Islam!

Semoga Allah SWT memberi pertolonganNya kepada semua pejuang Islam dalam menegakkan kebenaran yang haq dan menghapuskan kebatilan.
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Agenda Syiah aka Yahudi Dajjal yang hanya buta sebelah mata =_*.
    Tetapi agenda Sunni ASWJ aka Setan Laknatullah buta kedua mata *_*..